®etailers adverteren slim met Kiesjefolders

Adverteren met Kiesjefolders

Hoe bereik je meer dan 180.000 consumenten op meer dan *120.000 adressen? Met Kiesjefolders bereik je 100% je doelgroep en dat zorgt voor meer traffic en conversie naar je winkel of webshop. Dat is slim adverteren met effectief reclamebereik!

*Het aantal Kiesjefolders deelnemers groeit maandelijks met 10.000 adressen

Hoe werkt het

  • De consument stelt zelf zijn persoonlijke folderpakket samen op Kiesjefolders.nl
  • Het folderpakket wordt wekelijks geadresseerd bezorgd door PostNL
  • Voor de consument met de NEE-sticker, die niet het hele pakket maar wél de folders wilt ontvangen van zijn favoriete retailer(s)
  • Bereikt ook de consument in de buitengebieden
  • 100% opt-in, expliciet gewenste reclame, 97% van de ontvangers opent het folderpakket!

Doelgroepsegmentatie

Van de Kiesjefolders deelnemers is veel bekend zoals:

  • Het verzorgingsgebied (tot postcode 6)
  • 60% heeft een koophuis
  • En werkt 33% fulltime
  • Heeft 58% een gezinshuishouding
  • Verdient 32% twee keer modaal
KJF_segmentatie

Bij inschrijving op Kiesjefolders.nl wordt aan deelnemers gevraagd waar hun interesses liggen. 48% Van de deelnemers geeft één of meerdere interesses aan. Zo weten wij dat zij interesse hebben in:

Kies je folder mogelijkheden

Verrassingsfolder: Meer dan 50% van de deelnemers vraagt ook de verrassingsfolder aan. Dit maakt een verrassingsfolder de perfecte manier om de consument op het juiste moment een periodieke folder of insert met jouw reclameboodschap te sturen.

Voorblad advertentie:  Een advertentie op het adresblad valt direct op. Naast doelgroepsegmentatie kun je een voorblad advertentie ook volledig personaliseren met bijvoorbeeld de naam of een unieke QR-code.

Folder in Kiesjefolders pakket: Ben je een frequente folderverspreider en wil je aanvullend en kwalitatief bereik? Voeg je folder toe aan het pakket van Kiesjefolders. Je bepaalt zelf in welke gebieden/regio’s je folder gekozen kunnen worden. Zo weet je zeker dat jouw reclamefolder de doelgroep bereikt.

Neem voor de tarieven, technische specificaties en de voorwaarden contact op met Kiesjefolders.nl 

Nic. Oud is participant van Kiesjefolders en stelt wekelijks de 120.000 gepersonaliseerde, geadresseerde folderpakketten samen. Lees hier meer.

NWS_Nee sticker brievenbus

Waarom Kiesjefolders

De traditionele manier van huis-aan-huis folderverspreiding staat onder druk. Enerzijds omdat het totale bereik steeds kleiner wordt, anderzijds vanwege de inefficiëntie die gepaard gaat met de huis-aan-huis verspreiding. Denk aan folders die ongelezen weggegooid worden of die helemaal nooit een brievenbus bereiken. Ook speelt in diverse gemeentes de discussie rondom de invoering van de JA-JA sticker. Kiesjefolders is een dienst die ®etailers helpt om de consument te bereiken. Consumenten kunnen namelijk zelf aangeven welke folders zij wel en niet willen ontvangen. Kiesjefolders bezorgt ze geadresseerd in één pakket bij hen thuis. Zo blijven consumenten op de hoogte van het nieuws van hun favoriete (web)winkel en blijven profiteren van alle aanbiedingen. ®etailers profiteren van de hoge traffic en conversie die een folder genereert.

Deel dit bericht:

Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Biosiel® is een nieuwe soort verzendverpakking van 100% papier. Nic. Oud heeft deze verpakwijze exclusief ontwikkeld en komt hiermee tegemoet aan de vraag naar duurzame verzendverpakkingen. Biosiel®, verzendverpakking zonder poespas Biosiel® is een dunne verzendverpakking zonder poespas, een uitstekend alternatief...
Lees verder... about Nieuw: Biosiel® hét alternatief voor sealen in folie

Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

De doelgroep verras je met een persoonlijke pas! Direct mail is niet alleen een effectief middel om de doelgroep te bereiken, door het toevoegen van een pasje zorgt het ook voor verrassend hogere conversie. Het toevoegen van een pasje op...
Lees verder... about Direct mail met een pasje? Da’s pas verrassend!

Nooit meer iets missen?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent Nic. Oud, Direct Mail en fulfilment.

Meld je aan voor actualiteiten in je mailbox

Naam(Vereist)
Ja, ik wil graag op de hoogte blijven(Vereist)
Bij het verzenden van het formulier geeft u toestemming dat Nic. Oud uw persoonsgegevens verwerkt om via e-mail te informeren over de producten, diensten en actualiteiten binnen ons vakgebied. Wilt u per e-mail geen informatie van ons ontvangen, dan kunt u zich afmelden via de opt-out van de nieuwsbrief of per e-mail naar marketing@nicoud.nl. Meer weten? Raadpleeg de privacy statement op onze website.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Advies nodig?

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Vraag een offerte aan

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Direct contact opnemen

Neem direct contact op met één van onze specialisten voor advies op maat. Of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Ook interessant

Video's

Duurzaamheid

Actualiteiten

Play Video

3634 zonnepanelen voorzien Nic. Oud van duurzame energie

Nic. Oud heeft op het dak van het 20.000 m2 grote bedrijfspand in Heerhugowaard totaal 3634 zonnepanelen laten plaatsen. Deze hoge rendement panelen leveren per stuk 335 Wp (Wattpiek) waarmee het totaalvermogen van de zonnepanelen uitkomt op 1.2000.000 Wp.

Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Begin dit jaar maakte Nic. Oud bekend een betaalbaar en duurzaam alternatief te hebben ontwikkeld voor het verpakken en verzenden van drukwerk in folie. Deze voordelig duurzame verzendverpakking, inmiddels bekend onder de naam Biosiel®, heeft een aantal unieke eigenschappen. Het...
Lees verder... about Wederom groot groen verpakkingsnieuws van Nic. Oud

Direct Mail & Fulfilment

Meer weten over onze aanpak?